Wednesday, January 6, 2010

Primeiro post em Hebraico

Bom eu sempre posto em portugues e queria mesmo postar algo sobre crer em D-us ou nao!!! Tenho me encontrado muitas vezes em situacao que nao acredito em nada e em outras conversando com o cara la em cima.. Quero tambem postar a musica da Ana carolina...' Nao vou viver como alguem que so espera um novo amor.. ha outras coisas no caminho onde eu vou" e maravilhosa e tem tudoooooo a ver com a fse que estou agora:-)

Bom ai vai o post em Hebraico, fala sobe o compartamento das mulheres, como ser Rainha.. quem quiser e so colocar no google translate e pode ler:-)

: מלכה
מלכה היא הגישה האולטימטיבית להצלחה של נשים עם גברים. אם תבואי מהגישה הזו – מובטח שיהיו לך חיי זוגיות טובים ונהדרים. הבעיה מתחילה אצל נשים רבות שאינן מכירות את גישת המלכה אלא רק את גישת המשרתת. הן מעדיפות להתנהג כמו גברים, להתאמץ כל חייהן, להיות אקטיביות מדי, לעשות הכל ולא להשאיר לגבר שום תפקיד, לקחת גברים חלשים ולהחליש אותם עוד יותר, לנסות להיות אבירות על סוס לבן ולהציל גברים אבודים. זו גישה גרועה והיא אינה מצליחה לעולם. זכרי, גבר מסכן או עלוב, לא יציב או מפונק, צריך להציל את עצמו מעצמו, את לא תוכלי לעזור לו בכך. אם את רוצה להיות מלכה, עלייך לחפש מלכתחילה גברים ולא ילדים, גברים שיודעים לדאוג לעצמם, שהם מסודרים בחיים, שהם יציבים ושהם בעלי מקצוע טוב.

מלכה היא אישה שיודעת מה היא שווה. מלכה היא אישה שלא מתפשרת על גבר לא בשל, חלש, מסכן או אבוד. תהיי מלכה אמיתית, חפשי לך גבר מסודר בחיים, אחד שיש לו מאיפה להעניק, אחד רציני, אחד שייתן לך להרגיש מההתחלה מלכה ולא משרתת או אימא שצריכה לבנות אותו מאפס, לסגור לו את החובות, לקחת על עצמה את כל הבעיות שלו ולשלם במקומו.

Direitos resevados da parte em Hebraico :http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=9637

No comments: